Platforma Firma 2.0

Platforma internetowa Firma 2.0 to rozwiązanie, które zwiększa efektywność zarządzania obiegiem dokumentów, wspomaga procesy administracyjne oraz usprawnia wewnętrzną komunikację w firmie. Firma 2.0 została stworzona z myślą o firmach poszukujących gotowych rozwiązań intranetowych.
 

Aplikacja została zaprojektowana przez zespół specjalistów, którzy dysponują bogatym doświadczeniem z obszarów technologii internetowych, zarządzania obiegiem dokumentów, systemów intranetowych oraz platform społecznościowych. To osoby, które dotychczas pracowały przy wdrożeniach systemów elektronicznego obiegu dokumentów, portali korporacyjnych oraz systemów B2B dla duży firm oraz instytucji.

Platforma Firma 2.0 jest współfinansowana ze środków unijnych w ramach działania 8.1.

Dla kogo i dlaczego?

Aplikacja Firma 2.0 została stworzona z myślą o małych i średnich firmach. Rozwiązanie jest doskonałą alternatywą dla systemów intranetowych oraz rozwiązań do zarządzania elektronicznym obiegiem dokumentów, które projektowane oraz wdrażane są przez duże firmy informatyczne. W takim przypadku koszt wdrożenia może kształtować się od kilkunastu do nawet kilkuset tysięcy złotych. Dodatkowo klient musi ponosić koszty związane z utrzymaniem infrastruktury technicznej, zarówno pod względem sprzętowej (m.in. serwer), jak również osobowej (administrator). Często nieodłącznym kosztem są również koszty związane z licencją środowiska serwera. W przypadku wyboru aplikacji Firma 2.0 jedynym kosztem jest miesięczny abonament.

Podczas projektowania aplikacji zostały wykorzystane cechy oraz funkcje platform społecznościowych. Pracownik korzystający z rozwiązania z jednej strony ma dostęp do niezbędnych informacji o firmie, do dokumentów, które są potrzebne do realizacji powierzonych mu projektów, natomiast z drugiej strony dysponuje narzędziami do współtworzenia intranetu oraz dwustronnej komunikacji.

Firma 2.0 jest rozwiązaniem, które pozwala wyeliminować w firmie problemy związane z brakiem czasu na dzielenie się wiedzą, utratą czasu na wyszukiwanie informacji, brakiem dostępności do wybranego dokumentu, czy z nieobecnością pracownika.

Dostęp do gotowych modułów

Korzystając z aplikacji Firma 2.0 pracownicy mają dostęp do wielu gotowych rozwiązań, które umożliwiają zwiększenie efektywności działania firmy w wielu obszarach:

  • Obieg dokumentów (ewidencja, obieg oraz pełny monitoring pism przychodzących oraz wewnętrznych)
  • Obieg faktur (rejestracja faktur kosztowych wraz z elektronicznym opisywaniem faktur oraz przekazywaniem ich do zapłaty)
  • Rejestracja umów (tworzenie elektronicznej bazy umów podpisywanych z klientami)
  • Wnioski urlopowe (elektroniczne wypełnianie wniosków urlopowych wraz z ich akceptacją)
  • Intranet (tworzenie serwisu informacyjnego dla pracowników)
  • Blogi (prowadzenie wewnętrznych blogów przez każdego z pracowników)
  • Kalendarze (zarządzanie kalendarzem przez pracownika)
  • Wiki (współtowrzenie intarnetu przez pracownika)

Zobacz moduły